Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri

Compatibilitatea cu telefonul mobil - Noul criteriu de cautare Google 28-04-2015





Website-urile care nu sunt  compatibile si cu dispozitivele mobile
,
se vor duce in jos in clasificarile Google, potrivit noului factor de indexare, mobile friendliness.





In acest sens, multe site-uri cu afaceri din lume, site-uri proprii ale companiilor cu deficiente, cum ar fi cele care contin link-uri care se deschid greu sau care forteaza utilizatorii sa deruleze scroll-ul in directia orizontala pe un site nu prea bine organizat, vor fi retrogradate.
 

Pentru pastrarea unui echilibru, Google a anuntat ca va tine cont, in anumite cazuri, si de informatii continute in Aplicatiile mobile ca factor de clasament pentru cautarile efectuate de pe telefoanele mobile sau de pe cele care au software Android. „Intrucat rezultatele cautarilor mobile reprezinta aproape jumatate din ceea ce poate controla Google, oricine ar putea fi expus la pericole”, afirma Danny Sullivan, fondatorul Search Engine Land, care urmareste indeaproape modificari ale motorului de cautare Google.

 

Trecerea la dispozitivul mobil, ce a devenit ulterior portalul principal prin care oamenii utilizeaza internetul,  a constituit o reala provocare pentru toate afacerile, inclusiv pentru business-ul Google. In acest fel, site-urile care vor sa isi mentina notorietatea pe piata vor fi obligate sa se conformeze la aceste schimbari, pe care motorul de cautare Google le considera importante pentru clasificarea cautarilor.
 

„In timp ce schimbarea ‘mobile friendly’ este importanta, inca folosim diverse semnale de clasificare a cautarilor”, sustine un purtator de cuvant al Google. „Intentia de interogare de cautare e inca puternica - astfel, daca o pagina cu un continut de inalta calitate nu este ‘mobile-friendly’ (nu este compatibila cu mobilul, de exemplu – n.r.), poate avea totusi o clasificare ridicata, daca are un continut excelent pentru interogare”, a mai precizat acesta.



 


Sursa (inclusiv foto): EconomicZoom