Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri

Forbes a premiat cele mai influente femei din Romania 21-03-2016

FNTM partener media


Forbes România a organizat pe 17 martie, Gala Forbes Woman, în cadrul căreia au fost celebrate si premiate cele mai importante personalități ale momentului, doamne ale businessului românesc, femei care au știut să se impună în cele mai înale medii economice, politice, artistice sau de lobby.

 

Pe plan mondial, femeile au devenit un main trend economic și social. Conduc țări, guverne și companii multinaționale, gestionează bugete și au din ce în ce mai multe sfere de influență.


De aceea, Forbes România a premiat în cadrul Galei Forbes Woman doamnele businessului românesc, femeile care au știut să se impună în cele mai înalte medii politice sau de lobby, stelele din domeniul artistic sau creativ, cu alte cuvinte - cele care au spart tavanul de sticlă.

Pentru prima oara, ediția revistei Forbes, care reflectă topul celor 50 cele mai influente femei din Romania, include o noua secțiune dedicată influențelor feminine în comunitatea social media din România. Această ierarhie reprezintă extensia proiectului The World’s 100 Most Powerful Women, proiect de renume international inițiat de Forbes US.

 

Laureații Galei Forbes Woman sunt, în exclusivitate, exemple la feminin ale inspirației, perseverenței, inovației și spiritului antreprenorial.

 

Alteța Sa Regală Principesa Moștenitoare Margareta, Custodele Coroanei române, a primit titlul de „Cea mai influentă femeie din România”, Anca Vlad, proprietara Grupului Fildas Catena a primit Premiul pentru cea mai influentă antreprenoare, Ana Maria Mihăescu, șeful misiunii Corporației Financiare Internaționale din România, o divizie a Băncii Mondiale, a primit Premiul pentru cea mai influentă femeie din domeniul financiar, iar Măriucăi Talpeș, CEO și cofondator Intuitext și Softwin, i-a fost acordat Premiul special pentru Educație. Veronica Savanciuc, președinte și CEO Lowe România a primit Diploma de excelență pentru domeniul comunicării, în timp ce Premiul pentru cel mai tânăr CEO de un miliard de euro a mers către Kinga Daradics, CEO & Country Chairman Mol România. Florentina Totth, președinte Schneider Electric România și Moldova a primit Premiul pentru special „transferul anului”, Mariana Durleșteanu, CFO al KMG International, a primit Premiul special pentru performanță-turnaround, iar Premiul special „Rebrandingul anului” a mers către Raluca Țintoiu, CEO NN Pensii. Antoaneta Curteanu, CEO UniCredit Leasing Corporation, a primit Premiul pentru cea mai influentă femeie din domeniul leasingului și serviciilor financiare nonbancare, în timp ce Premiul special pentru lansarea anului, pentru Nespresso Boutique, a mers către Sonia Năstase, Country Manager Nespresso România. Ioana Filipescu, Managing Director Filipescu Vișa Financial Advisors (FVFA) a primit Diploma de excelență pentru domeniul M&A, Daniela Lulache, director general al Nuclearelectrica a primit Premiul special pentru cel mai curajos plan de investiții, Andreea Mihai, director de marketing Carrefour România a primit Premiul special pentru marketing, în timp ce Premiul special pentru eficiență a mers către Anca Harasim, director executiv al Camerei de Comerț Americane din România (AmCham).

 

Evenimentul a marcat și lansarea celei de-a cincea ediţii a Topului „Forbes 50 Cele Mai Influente Femei din Romania”, o ediţie specială a revistei de business-lifestyle Forbes România care celebrează acele doamne care contează în societatea românească nu doar prin puterea financiară,  ci şi prin cea de a influenţa lucrurile în bine

 

Aflat la a cincea aniversare, „Forbes Woman” a ajuns unul dintre proiectele cele mai importante ale Forbes în România, un proiect care stârnește de fiecare dată interesul cititorilor, cu atât mai mult cu cât reprezintă pretextul de a oferi modele inspiraționale într-o societate cu valori adesea incerte.

 

Partenerul principal al Galei Forbes Woman, ediția 2016, a fost BMW Romania.
Parteneri: Nespresso, Allianz Țiriac, Le Midi, Microsoft, Garanti Bank, Roche Bobois, iStyle și Casa de blănuri MG.

 

Evenimentul a fost organizat cu sprijinul: Floraria Iris, Leonidas, Bvlgari, Roc, Grace Couture Cupcakes, Domeniile Sâmburești, Perceptum și Brigada de Voluntari.

 

Partenerii media: Agerpres, TrainYourBrain, IQads, Manager.ro, Cariere, Femei în afaceri, Trends HRB, Magazinul Progresiv, Comunicatedepresa.ro și FNTM.

 

Sursa: www.forbes.ro