Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri

Gala Forbes COOL Brands 2017 24-11-2017

Urmărește-ne cu un Like pe pagina FNTM de Facebook, AICI.


Bucureşti, 21 noiembrie 2017 - Forbes România a organizat a șasea ediție a Galei Forbes Cool Brands, singurul eveniment anual destinat celor mai cool, creative și inovatoare branduri, personalități, proiecte culturale și organizații ale societății civile din România.
 

La evenimentul carea avut loc la Nomad Skybar au participat peste 350 de antreprenori, manageri, personalități ale vieții publice și societății civile și trendsetteri și reprezentanți ai industriilor creative din România. Fie că este vorba de businessuri mici sau de nume care și-au câștigat deja un loc binemeritat în piață, cei care fac business bazat pe creativitate au primit întotdeauna susținerea Forbes România, încă din vremurile în care conceptul de cool nu intrase în vocabularul de bază al oamenilor de marketing. 
 

Ediția din acest an a topului 100 COOL BRANDS este rezultatul exprimării și analizei opiniei a patru cult-searchers și 58 de trendsetters din baza de date a companiei de trend-hunting și analiză de tendințe ANTZ, parteneul tradițional al Forbes România în realizarea acestui proiect. Mărcile nu au plătit pentru a fi incluse în lista de branduri care a stat la baza procesului de selecție și care a fost propusă de redacția Forbes Romania. Lista de mărci care au intrat în competiție cuprinde peste 400 de branduri, iar selecția formatorilor de opinie, intervievarea acestora, analiza și interpretarea rezultatelor a fost realizată de ANTZ.
 

În analiza de tendințe (calitativă), factorul cool al unei atitudini, mărci (personale sau comerciale) este prin excelență subiectiv și personal. Intervievații au votat conform percepției personale a factorului “cool” (definit ca “responsabil social, inovativ, creativ, surprinzător, inspirațional”), al mărcilor propuse în categorii de Forbes România și trendsetteri.
 

În cadrul ediției 2017 a Galei Forbes Cool Brands au fost acordate următoarele premii: 

Cel mai COOL brand - UBER
Cea mai COOL personalitate - Mihai Șora
Cel mai COOL brand de bijuterii cu perle - Le MIDI
Cel mai COOL brand auto - MINI
Cel mai COOL brand românesc de cosmetice - Gerovital 
Cel mai COOL brand de lactate - Napolact
Cel mai COOL brand de apă minerală - Aqua Carpatica
Cel mai COOL brand food - Le Boucher și Gusturi Românești
Cel mai COOL brand românesc - PNK Casual
Cel mai COOL brand din domeniul cafelei/cafenelelor - 5 to Go
Cel mai COOL brand din retail - IKEA 
Cel mai COOL small business - Alexandru Bratu
Cel mai COOL restaurant - Simbio
Cele mai COOL proiecte urban-culturale - Arcen
Cea mai COOL companie de consultanță - KPMG
Cel mai COOL brand din design românesc - Materia
Cea mai COOL organizație a societății civile - Funky Citizens
 

Au fost, de asemenea, acordate diplome de excelență brandurilor Samsung și KLM.
 

Partenerii strategici ai evenimentului au fost MINI și Carrefour, iar Nespresso a fost official coffee. Nemo Express, Apa Nova București și Samsung fost parteneri gold, iar Farmec, Cris-Tim, Philip Morris România, IQOS și KLM au fost parteneri silver, în timp ce Praktiker, Chilli Ideas și NOMAD Skybar au fost parteneri.
 

Regăsiți o galerie foto detaliată de la eveniment pe pagina de Facebook a Forbes România.