Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri

Magazinul online de educatie - Edusa: primele initiative 25-05-2015

In data de 14 mai 2015, s-a incheiat prima luna de activitate a structurii de economie sociala (SES) SC Edusa SRL, infiintata de catre Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri - FNTM in cadrul proiectului SUCCES – Sustinem cresterea competitivitatii economiei sociale.

 

Edusa va realiza un magazin online de educatie al carui scop este conectarea persoanele interesate de invatare continua, non-formala, multidisciplinara cu furnizorii de formare sau organizatorii de evenimente de educatie sau dezvoltare personala, adica de a crea un spatiu de intalnire a cererii cu oferta de educatie.

 

Ca structura de economie sociala, Edusa sprijina angajarea sau reintegrarea pe piata muncii a persoanelor aflate in situatii de risc social.

 

Angajatii Edusa beneficiaza de instruire la locul de munca, dar si de consultanta personalizata in domenii precum managementul financiar, strategic, marketing, promovare etc. Acestia au inceput studiul programelor online de educatie antreprenoriala si de management, puse la dispozitie gratuit de FNTM.

 

De asemenea, Irina Ciobanu si Lavinia Ignat - reprezentanti vanzari si managerul Bogdan Popescu au participat si promovat Edusa la GPeC 2015 si Conferinta si workshop “Invata cum sa inveti”, evenimente ce le-au oferit ocazia dezvoltarii profesionale si acumularea de cunostinte si informatii utile in activitatea derulata. 

 

 

Conferinta si workshop “Invata cum sa inveti” s-a adresat parintilor, studentilor, profesorilor, persoanelor implicate in procesul de dezvoltare personala si de invatare continua pe parcursul vietii, dar si tuturor celor interesati. Participantii au aflat cum sa devina mai performanti, sa invete mai usor, sa isi aleaga o cariera si cum sa treaca mai bine peste provocarile noii societati informationale.

 

Gala Premiilor e-Commerce – GpeC 2015, cel mai important eveniment de comert electronic din Romania s-a aflat anul acesta la cea de-a 10-a editie. Invitatul special al GPeC Summit 2015 a fost geniul in marketing online, Neil Patel, care a vorbit pentru prima oara in Romania de pe scena GPeC. Atat Neil, cat si restul speakerilor invitati au fost experti recunoscuti si urmariti online cu frecventa mare de intreaga industrie de e-commerce si marketing online din Romania.

 

In prima luna de activitate, s-au pregatit specificatiile tehnice ale Produsului Informatic Integrat - PII, unic pe piata romaneasca, alcatuit din portal, magazin online si soft de creare continut multimedia, ce va fi disponibil atat in romana cat si in engleza.

 

Totodata, echipa Edusa a propus idei pentru creatia publicitara in vederea pregatirii specificatiilor tehnice pentru campaniile de promovare. In mediul online, s-a initiat pagina de social media Facebook Edusa care este populata in permanenta cu continut educativ si pe care vor fi promovate toate initiative in educatie ale magazinului.

 

Dupa o atenta si continua analiza de piata, angajatii Edusa au stabilit primele contacte cu furnizori de formare si evenimente, urmand ca in perioada urmatoare sa fie semnate primele contracte cu acestia si sa se deruleze primele workshop-uri la sediul social din Corbeanca. Aflat in satul Tamas, sediul a fost reamenajat in vederea demararii cursurilor Edusa.

 

Asociatii SES-ului s-au implicat in prima luna de activitate prin punerea la dispozitie de resurse si personalitati apropiate in vederea dezvoltarii de cursuri de IT si matematica.

 

 

In aceasta perioada, s-a inceput dezvoltarea conceptului de Centru de excelenta Edusa prin crearea primului produs specific, si anume: Tabare de informatica aplicata – SUMMER CAMP. Aceste tabere propun parintilor o educatie adaptata noilor realitati sociale, cu scopul intelegerii si aprofundarii domeniului tehnologiei informatiei, asigurand cresterea performantei scolare in anul viitor. Edusa doreste sa le insufle copiilor si adolescentilor pofta de a invata, dar si de a se cunoaste, de a se distra si de a face miscare, asigurandu-le un mediu propice atat pentru cunoasterea senzoriala, cat si pentru dezvoltarea gandirii si imaginatiei.

 

SUMMER CAMP se va adresa copiilor intre 9 si 14 ani iar lectiile vor fi tinute de catre profesori experimentati, antreprenori si specialisti IT angrenati in proiecte de anvergura, psihologi, inventatori sau elevi olimpici in domeniul tehnologiei informatiei.

 

 

Proiectul SUCCES este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, „Investeste în oameni!” si e implementat in parteneriat de Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri - FNTM si Asociatia pentru Promovarea Responsabilitatii Sociale a Companiilor - APRSC.