Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri

RatingFirme.ro – platforma online ce vizeaza increderea in mediul de business din Romania 16-02-2015

Website-ul si afacerea online RatingFirme.ro este o platforma prin intermediul careia se doreste cresterea increderii in mediul de afaceri din Romania, intre furnizor si client. Obiectivul acestui business consta in atentia sporita pe care firmele o pot acorda clientilor, iar consumatorii pot alege mult mai usor cele mai eficiente si mai corecte firme. 



Adrian, profesor de Sociologie la Universitatea de Vest Timisoara este fondatorul acestei afaceri. Acesta doreste ca prin intermediul platformei sale sa influenteze intr-un mod pozitiv mediul de business din Romania. Platforma online a reunit pana in prezent un numar de 50.000 de firme care vand produse si servicii din diferite domenii iar firmele noi, care doresc sa se inscrie pe platforma, sunt identificate in cadrul retelei de catre celalalte organizatii prin completarea unui chestionar.


Pe RatingFirme.ro poti vedea ce parere au ceilalti clienti despre tine sau despre alte firme existente pe piata. Orice firma se poate inscrie pe platforma si poate fi recomandata de catre client in urma serviciilor primite. Daca dupa o perioada de timp acea companie nu este recomandata si de alte persoane, inseamna ca trebuie sa acorde o atentie deosebita comunicarii cu clientii. 

Prin intermediul RatingFirme.ro, clientii pot recomanda un furnizor de care sunt multumiti, furnizorii isi fidelizeaza clientela, isi cresc credibilitatea si sansele de a atrage noi clienti. „Cand vrei sa contactezi o firma care sa presteze servicii de curatenie, de exemplu, nu te intereseaza neaparat cifra de afaceri a acelei firme, nici cat a investit in publicitate pentru a ajunge cunoscuta. Singurul lucru cu adevarat important este ce spun actualii sau fostii ei clienti despre ea”, precizeaza antreprenorul.


Cum afla firmele de aceasta platforma? Antreprenorul spune ca acest concept s-a dezvoltat foarte rapid iar cei mai buni agenti de marketing sunt chiar clientii lor. Odata ce s-au inscris pe site acestia isi informeaza partenerii, clientii si furnizorii. „Investitia in construirea platformei si in promovarea ei se va ridica, in final, la cateva zeci de mii de euro. Atat optiunile platformei cat si promovarea acesteia sunt etapizate, iar in momentul de fata suntem in prima faza. Accesul pe platforma este gratuit si intentionam sa-l pastram asa si in viito”, a adaugat fondatorul. 

 

Pentru mai multe detalii, puteti citi articolul integral pe EconomicZoom.

 



Sursa (inclusiv foto): EconomicZoom