Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri

Romania continua cladind succesul pe valori solide 28-05-2014




(foto: Luminita Popescu / www.luminitapopescu.ro )


Aproximativ 20 de antreprenori, oameni de afaceri și intelectuali publici au vorbit ieri despre importanța valorilor clasice occidentale și a valorilor morale în afaceri, în cadrul evenimentului "România Continuăm! Clădim Succesul pe baze solide", dedicat succesului în afaceri și carieră, la care au participat peste 200 de invitaţi.

 

Evenimentul a fost organizat de Fundația Națională a Tinerilor Manageri (FNTM), la hotelul Howard Johnson în Bucureşti, marţi, 27 mai 2014.

 

 



Antreprenorii care au vorbit în cadrul evenimentului sunt Felix Tătaru, Mihai Marcu, Eugen Voicu, Adrian Bîzgan, Valentin Miron, Mugurel Stan, Felix Pătrăşcanu, Dan Călugăreanu, Ionuţ Ţaţa şi Marius Bostan. 

 

 

Acestora li s-au adăugat și doi intelectuali publici de renume, matematicianul Solomon Marcus și profesorul universitar Vladimir Tismăneanu şi managerii Sonia Năstase, Nicolae Moldovan

 

În același timp, în sală au fost proiectate mesajele lui Alexander Seidl și Ciprian Dănilă, doi dintre cei mai vechi colaboratori ai FNTM.

 

 

Speakerii invitaţi au vorbit despre succesul lor în domenii diverse, precum cultura, consultanță fiscală, comunicare, bănci, comunicații, curierat, medical, marketing, dezvoltare durabilă, cercetare-inovare, turism, IT.

 

 

 

 

Vladimir Tismaneanu

 



Mesajul transmis de vorbitori  a fost acela că în spatele unei reușite durabile se află un set de valori recunoscute de umanitate de peste 2000 de ani, adică valorile care au creat societatea occidentală liberă pe care o cunoaștem astăzi. Oamenii de succes au explicat cum forța creatoare a economiei de piață libere își are originea în valorile fundamentale ale civilizației, așa cum sunt  credința, onestitatea, adevărul, libertatea, onoarea, respectul, familia, responsabilitatea, munca, tradiția și perseverența. Mesajul majorității speaker-ilor a fost acela că România va fi cu adevărat parte a culturii și civilizației occidentale atunci când aceste valori vor fi și valorile românilor, și implicit valorile mediului de afaceri.

 

 

 

 

Vorbitorii au oferit exemple personale și au explicat cum valorile morale au avut un rol esențial în dezvoltarea lor ca oameni dar și în dezvoltarea afacerii pe care o dețin sau pe care o conduc. Uneori, un radio pentru copii născut doar din dorința de a oferi o platformă educațională, o discuție cu un preot sau cu un călugăr pe muntele Athos sau un puternic mesaj moral asumat încă din copilărie în sânul familiei.

 
 

La eveniment au participat peste 200 de persoane, antreprenori din diferite domenii, directori de companii, reprezentanți ai băncilor, media,  universitari, politicieni, dar și studenți, o categorie pe care FNTM o consideră extrem de importantă pentru că ei vor fi parte a viitorului României.

Raportarea la trecut și la viitor este una dintre valorile fundamentale ale FNTM, deoarece noi credem că nu putem înțelege cine suntem fără a ne raporta deopotrivă la tradiție, familie.


Mai multe momente si fragmente din mesajele vorbitorilor puteti citi AICI. 
AICI puteti viziona 16 filme despre Succes, discursul integral al speakerilor de la conferință.

 

Primele fotografii de la eveniment pot fi văzute pe pagina noastră de facebook, acolo unde puteți comenta despre eveniment și despre impactul pe care credeți că valorile fundamentale le au asupra succesului.
 

     

               Mugurel Stan                                       Valentin Miron                                 Felix Tataru

 

 

    

            Eugen Voicu                                       Felix Patrascanu                               Sonia Nastase

  

      Adrian Bizgan                                      Dan Calugareanu

     

                Ionut Tata                                    Mihai Marcu                                      Nicolaie Moldovan

 

(foto: Luminita Popescu / www.luminitapopescu.ro )

 

Urmăriți Fundația Națională a Tinerilor Manageri pe rețelele sociale:
   
 

Parteneri oficiali: