Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri

Scoala de vara de E-Commerce GPeC 2015, 26-31 August, Moeciu de Sus 03-08-2015

 

FNTM partener media

 

GPeC (Gala Premiilor eCommerce) – cel mai Important Eveniment de Comert Electronic din Romania, ajuns la a 10-a editie anuala – anunta inceperea inscrierilor la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC care se va desfasura in perioada 26-31 august 2015, la Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus, jud. Brasov. 

 

Scoala de Vara de E-Commerce GPeC este singura serie de cursuri intensive de e-commerce din Romania dedicata celor care activeaza in comertul electronic si vor sa isi dezvolte afacerea sau care isi doresc sa deschida un magazin online si vor sa afle cum sa il faca profitabil.

 

In cadrul Şcolii de Vara GPeC au loc 12 cursuri de 90 de minute fiecare, adica nu mai putin de 18 ore de informatie premium de la unii dintre cei mai buni specialisti in e-commerce, continutul transmis participantilor fiind personalizat si continand exemple concrete din site-urile lor pentru a-i ajuta sa isi optimizeze conversiile si sa vȃnda mai mult.

 

Cine sunt trainerii Scolii de Vara de E-Commerce GPeC?

 

Trainerii Şcolii de Vara GPeC 2015 au o vasta experienta in e-commerce si in marketing online, oferindu-le participantilor tips & tricks despre cum isi pot imbunatati afacerea (in ordine alfabetica): 

 • Alin Vlad (Director of Online Sales & Marketing Heimdal Security)

 • Andrei Radu (CEO & Founder GPeC)

 • Bianca Dancila (Founder & Managing Director GripAds) 

 • Costin Radu (Managing Partner The Geeks)

 • Cristian Ignat (PPC Marketing Manager 2Parale)

 • Dan Virtopeanu (Managing Partner BreezeMobile)

 • Eugen Potlog (Manager Conectoo)

 • Horia Neagu (Digital Marketing Consultant)

 • Iulian Padurariu(Consultant Marketing The Marks)

 • Liviu Taloi (Co-Founder ECOMpedia & Community Manager GPeC)

 • Raluca Radu (Senior Digital Marketing Consultant)

 • Silviu Toma (Associate Partner MicroAnalytics).

 

Subiectele dezbatute in cadrul workshop-urilor 

 

Cele 12 workshopuri din cadrul Şcolii de Vara GPeC 2015 sunt axate pe exemple concrete si pe studii de caz, in asa fel incȃt fiecare participant sa poata puna in practica rapid recomandarile trainerilor si sa isi dezvolte afacerea. Cursantii isi vor gasi raspunsuri launele dintre cele mai arzatoare intrebari:

          Cum masor eficienta campaniilor mele de marketing, ce trebuie sa urmaresc in Analytics si ce decizii iau pe termen mediu si lung in functie de rezultatele actuale?

·         De ce a devenit “Mobile” prioritatea nr. 1 pentru magazinele online? Mobi-site sau aplicatie mobile? – avantaje si dezavantaje, particularitati si exemple concrete din site-urile participantilor

          Cum fac sa vȃnd mai mult? Cȃt de mult conteaza optimizarea paginii de produs si cum arata pagina de produs ideala?

          Cum imi aleg canalele de marketing potrivite pentru business-ul meu? Ce abordare si ce strategie trebuie sa am pentru fiecare canal in parte?

          Care sunt cele mai frecvente greseli in e-commerce? Ce ar trebui sa fac si ce nu? – cazuri concrete in urma a celor 10 ani de experienta GPeC si a celor peste 800 de magazine online analizate de-a lungul timpului

          Cum poate “content marketing” sa faca diferenta in e-commerce? Ce sfaturi practice si ieftine/usor de aplicat ar trebui sa urmez in asa fel incȃt sa cȃstig cȃt mai mult din marketing-ul prin continut?

          PPC Marketing in e-commerce: cum sa imi creez mesajele de marketing in functie de canal, in asa fel incȃt sa am cele mai bune rezultate? Cum pot specula fiecare canal de marketing in functie de segmentul de piata in care activez?

          Social media si digital marketing in e-commerce – exercitii practice si cazuri concrete – care este abordarea cȃstigatoare?

          Ce trebuie sa fac pe SEO, in functie de verticala si de piata in care activez? Ce face concurenta mea si care sunt bunele practici pentru categoriile de produse sau servicii? – exemple concrete pe verticalele de piata;

          Ce trebuie sa stiu si sa urmaresc pentru a pune la punct un plan de marketing care sa ma ajute in dezvoltarea afacerii?

          E-mail marketing: cum imi maresc baza de date de abonati, cum ii fac pe oameni sa deschida mail-urile mele, cum cresc rata de click, ce este marketing automation si cum pot trimite automat email-uri personalizate in functie de comportamentul utilizatorului?

 

Subiectele propuse in discutie in cadrul celor 12 workshopuri de la Şcoala de Vara GPeC 2015 vizeaza unele dintre cele mai importante aspecte pentru dezvoltarea oricarei afaceri online, iar potrivit lui Andrei Radu – CEO & Founder GPeC – lucrurile nu se opresc aici: “Pe langa informatia punctuala transmisa de traineri, Şcoala de Vara GPeC inseamna si consultanta avizata in cadrul discutiilor 1 la 1 dintre participanti si speakeri, impartasirea experientelor de business intre colegii de curs, precum si networking, distractie si team building in fiecare dupa-amiaza, cu oamenii frumosi din online”.

 

Fiecare dupa-amiaza din cele 5 zile ale Şcolii de Vara GPeC este dedicata discutiilor consultative cu trainerii sau cu colegii de curs, eventualelor intrebari suplimentare in urma workshop-urilor, precum si activitatilor de relaxare sau de team building organizate de GPeC. Şcoala de Vara GPeC imbina utilul cu placutul, iar rezultatul este “maxim”, conform feedback-ului participantilor ultimelor 4 editii.

 

Unde si cȃnd se desfasoara, cine poate participa si cȃt costa?

 

Şcoala de Vara de E-Commerce GPeC 2015 are loc in perioada 26-31 august la Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus, jud. Brasov. Toti cei care activeaza in comertul electronic (magazine, tool-uri, agentii, servicii de curierat etc.) sau care isi doresc sa lanseze un magazin online, se pot inscrie pe website-ul organizatorilor la www.gpec.ro, sectiunea Şcoala de Vara de E-Commerce GPeC, pȃna pe 20 august 2015 inclusiv.

 

Mentiune importanta: cei care aleg sa se inscrie pȃna pe 3 august 2015, beneficiaza de preturi reduse, conform ofertei Early-Bird. Taxa de participare la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC 2015 este:

 

Early-Bird (20 Iulie – 3 August 2015, inclusiv)

 

          Cazare in regim Double, 5 nopti, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, pranz, cina in fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bauturi alcoolice si non-alcoolice all you can drink, activitati de team-building, cina festiva, coordonatele de contact ale participantilor si trainerilor): 2.499 lei TVA inclus/persoana/sejur;

          Cazare in regim Single, 5 nopti, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, pranz, cina in fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bauturi alcoolice si non-alcoolice all you can drink, activitati de team-building, cina festiva, coordonatele de contact ale participantilor si trainerilor): 2.849 lei TVA inclus/persoana/sejur

 

Tarif standard (4-20 August 2015, inclusiv)

 

          Cazare in regim Double, 5 nopti, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, pranz, cina in fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bauturi alcoolice si non-alcoolice all you can drink, activitati de team-building, cina festiva, coordonatele de contact ale participantilor si trainerilor): 2.749 lei TVA inclus/persoana/sejur;

          Cazare in regim Single, 5 nopti, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, pranz, cina in fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bauturi alcoolice si non-alcoolice all you can drink, activitati de team-building, cina festiva, coordonatele de contact ale participantilor si trainerilor): 3.099 lei TVA inclus/persoana/sejur.

 

Avantajele participarii

 

Iata care sunt, potrivit organizatorilor, cȃteva dintre beneficiile participarii la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC 2015:

          ai parte de 5 zile de cursuri intensive de e-commerce (12 workshopuri X 90 minute fiecare = 18 ore de continut premium de la unii dintre cei mai buni specialisti din piata) –> stii ce sa faci ca sa iti cresti afacerea;

          exceptȃnd orele dedicate workshopurilor, ai timp in fiecare zi sa stai de vorba cu trainerii (fara sa fie nimeni pe fuga, asa cum se mai poate intampla la orice conferinta) –> consultanta avizata FIX pe afacerea ta;

          daca ai un magazin online inscris in Competitia GPeC 2015, poti cere sfaturi specialistilor prezenti si putem discuta asupra primului raport de jurizare –> iti cresti semnificativ sansele de a urca pe podiumul cȃstigatorilor;

          te imprietenesti si discuti informal (la un pahar de vorba) cu trainerii (unii dintre cei mai buni specialisti in e-commerce) –> networking de calitate si relatii pe termen lung;

          schimbi idei/pareri/contacte cu colegii cursanti –> inveti din experienta lor, beneficiezi de recomandari si stii la cine sa apelezi atunci cȃnd ai nevoie de ceva pentru a-ti creste afacerea;

          te vei simti excelent timp de 5 zile la aer curat de munte, alaturi de oamenii frumosi din online: pe langa workshopuri, te asteapta activitati de team building, foc de tabara in acorduri de chitara, palinca/bere/vin, discutii libere, distractie si, mai ales, o adevarata familie!

 

Pentru mai multe detalii si pentru inscrieri, accesati website-ul organizatorilor: http://www.gpec.ro/scoala-de-vara-de-e-commerce-gpec-2015/

 

 

UPDATE IMPORTANT (10.08.2015): Toate locurile de cazare la Family Hotel Arnica*** au fost epuizate. Te poti inscrie in continuare la Scoala de Vara GPeC 2015 pana pe 20 august (inclusiv), dar vei fi cazat in vecinatate, la Pensiunea Craiasa Muntilor – la aceleasi standarde calitative precum Arnica. Cursurile, mesele si activitatile de team building vor avea loc la Family Hotel Arnica***, iar tarifele raman neschimbate.

 

—————————————————

GPeC 2015 este cel mai important eveniment de e-commerce din Romania, powered by FAN Courier

Sustinut de: AVON, ContentSpeedDPD RomaniaeMAGFulfill.roGaranti BankMicrosoft RomaniaMiniPrixNew BlackNewsMANOrange RomaniapaysafecardRetargetingSameDay Courier,  SEO Power SuiteVisa RomaniaZitec

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Recommended Travel Partner: Paravion.ro

Official RadioKiss FM

Limousine Serive: CityLimo

Cu sprijinul2ParaleAdvanced IdeasAgileMediaAlin Dobrin Photo Graphics,CaracteristicEasyHostEcompediaenRoseEurowebEventLinkHubstoreMarketizatorSaveur,SilkwebTeaForteTrustedWebDigitalZeList Monitor

Parteneri Media(AD)HuggerAgoraAkceesANISARIESBusiness DaysBusiness Review,Business WomanBusiness24CariereComunicateDeAfaceriComunicateDePresa.roFemei in AfaceriFNTMHotnewsHRBExpertJurnalulDeAfaceriIQadsLumea SEO PPCMagazinul ProgresivManager.roPRwaveRomania PozitivaSEM DaysShopManiaSmark,SMSLinkSoftBinatorSoftLeadStartups.roTechCafeThe PaypersZiare.com

Bloggeri parteneri GPeCAlin Vlad /Anca Duma / Andra Zaharia / Auras Mihai Geambasu / Blogatu.roCarmen Albisteanu / Chinezu / Corina Maria Scheianu / Cristina Chipurici / Elena Ciric / Fulvia Meirosu / George Hari Popescu / iYli / Lavinia Biberi / Madalin Blidaru / Olivian Breda / Sabina Cornovac / Sorin Rusi

 

GPeC 2015 – De 10 ani scriem impreuna Istoria Comertului Electronic Romanesc