Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri

Studiu de caz privind alegerea si implementarea unui sistem integrat ERP 13-12-2013

Managerii au de luat o decizie dificila atunci cand trebuie sa implementeze un sistem integrat de gestiune de tip ERP si au de ales intre mai multi furnizori software cu care ar putea sa lucreze. Ori poate ca decizia cea mai buna este aceea sa nu cumpere nimic nou deocamdata, sa ramana cu vechiul sistem. Investitia intr-o solutie integrata de tip ERP este o investitie mare, cu efort de implementare pe masura, astfel ca managerii au nevoie sa obtina cat mai multe informatii, pentru a face alegerea potrivita. Managerii trebuie sa afle ce solutie ERP sau de contabilitate li se potriveste si le ofera beneficiile de care au nevoie. 

Pentru a veni in sprijinul acestor manageri, dar si in sprijinul tuturor persoanelor interesate de utilizarea sistemelor ERP, iata un Studiu de caz privind selectia, alegerea, implementarea si utilizarea unui sistem integrat de gestiune intr-o companie din Romania: Sartorom, recent redactat in colaborare Administratorul acestei companii. Este prezentata o implementare complexa, a urmatoarelor module ERP: Contabilitate, Financiar, Vanzari, Cumparari, Stocuri, CRM - Oportunitati, Suport - Service, Mentenanta, Proiecte, Parc Auto, Salarizare, Resurse Umane, plus Rapoartele cuprinse in solutia de Business Intelligence. 

Cine este Sartorom? 
Sartorom este prima firma de aparate de masura din Romania aparuta dupa 1989, prima firma de aparatura de laborator certificata ISO 9001 si prima firma de echipamente de laborator care ofera si servicii de metrologie si etalonari in regim acreditat ISO 17025. Echipa Sartorom numara 30 de angajati, dintre care unii isi desfasoara activitatea in birourile zonale din tara. 

Studiul integral poate fi descarcat de la aceasta adresa: Sartorom, lider de piata in domeniul aparatelor de laborator, a implementat sistemul integrat de gestiune Pluriva ERP pentru controlul distributiei si service-ului echipamentelor